søndag 5. april 2009

Vinteren er snart over

Det har vært lite aktivitet på siden denne vinteren. Men nå er det på tide å skrive noe!
"Sesongen" begynte i slutten av januar med Dommer 2 utdannelse. Etter dette har jeg gjennomført en undervisningskveld i seilforeningen der vi gjennomgikk de nye kappseilingsreglene. Det har også blitt litt måling av seil og båter. Men båten har fått fred denne vinteren.
Den har stått på land og jeg har akurat denne uken startet med vårpussen. Startet med å slipe undervannskroget for å få det jevt å fint. Det ble bra men jeg hadde i utgangspungtet tenkt å slipe ned til epoxy og legge på VC-17. Men, jeg hadde gjort så bra grunnarbeid at bunnstoffet hang som fjell og da måtte jeg slipe så hardt at jeg kom gjennom grunningen for å få det rent nok. Det blir med et nytt tynt strøk med dagens malingsystem så får vi se til høsten, jeg har ikke tid til mere da jeg må på jobb igjen. Uansett er det lenge siden den var så blank så folk skal passe seg i år!

Ingen kommentarer: